torsdag 24 maj 2012

DIGISAR, DIGISAR...


Jag beställde  några digisar från Skogs-tokiga, för en vecka sedan, bl a den här söta draken. Hmm.. jag har nog lite draknoja, det är den tredje draken som jag färglägger på kort tid. Men söt är den och färglagd med de nya distress Markers pennorna.Det här kortet blev resultatet när jag använde mig av bandana -tekniken.
Till kortet har jag använt mig av följande skiss från Crafty Sntiments






Kortet är med i följande utmaningar:

Crafty Sntiments   Sketch          Totallygorjuss. #132 Charmed
Allsortschallenge. #155 Buttons and Bows      2sisterschallengeblog. #92 Stars

Ha en underbar kväll :O)
Zora

10 kommentarer:

Jac’s Playground sa...

Gorgeous, love your colours and wonderful dragon he really is adorable, thanks for joining us at Crafty Sentiments this week.

Mummylade sa...

det visste jag inte att skogstokiga hade digisar, coolt! =)
Tack så mycket för att du deltar i vår utmaning hos Allsorts den här veckan!

Monica =) sa...

Vilken härlig drake o superfin färgläggning!!!

pinky sa...

I just love this. Thanks for joining us at Crafty Sentiments.
Pinky

Eva sa...

Vilken härlig drake! Snygga färger på på kortet. Riktigt läckert!!!
Kram Eva W

Joynana sa...

Love love your card. That is a really cute dragon and your coloring is fabulous. Thanks for joining us for 2 Sisters stars challenge.

Majsan sa...

Men såå underbart läckert kort, draken är ju såå fin och så snyggt färglagt, gillar massor :)

KRAM MAJSAN

Anonym sa...

Fabulous card and what a great image! love the layout and charm too! Glad you could join us at Totally Gorjuss this week, see you soon! hugs Samantha :0)

Gem sa...

gorgeous creation! Thanks for taking the time to join in our sketch challenge at Crafty Sentiments this week! Gemma :)

Scrappy Scatty sa...

Lovely card
Thanks for joining us at Crafty Sentiments
Love Jan
xx