tisdag 9 augusti 2011

Skissutmaning hos Allt om scrap. Julkort nr 12


Idag har trädgården fått sitt och jag har rensat en del rabatter.Den här skissen hittade jag hos Allt om scrap och fastnade för den till ett julkort. Jag har delat på God jul, vimplarna har fått God... i sig. med mina små ministämplar.Där det står text har jag satt  jul. Kortet går i lila-gröna toner eftersom jag använt ett 3-d montage.


Stjärnorna på skissen fick bli prickar på mitt kort.Lite stickles som snö och runt de gröna mönstrade cardstocken.

Ha en härligt solig dag, så hörs vi snart igen  :O)
Zora

3 kommentarer:

Nina sa...

Vilket härligt julkort och färgerna är bara så fina. Kram Nina

Lilo sa...

Så jättefint! Och massor här inne är fint! Och du... kika i Mollybloggen! =)

Veronica Tingvall sa...

Vilken härlig skisstolkning, jag måste också börja på julkorten